20160917_srd005

Πατριωτισμός στην εποχή της παγκοσμιοποίησης : «Successful big companies strike a balance between global scale and local roots to become “rooted cosmopolitans”. LG, a South Korean conglomerate, can tailor its products for specific markets: microwave ovens destined for east India, for example, have an autocook option for Bengali fish curry. Kraft has re-engineered the Oreo biscuit for Chinese taste buds, using less sugar and more familiar flavours such as green tea» [πηγή]

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s