140205104554-abandoned-lynda-hanwella-7-horizontal-gallery

Στον λόγο του το 2011 ο Ομπάμα ασχολήθηκε με τα προβλήματα των αμερικανών εργατών που έμειναν χωρίς δουλειά. Όλοι αυτοί που ήταν χωρίς δίπλωμα και κάποτε μπορούσαν να έχουν μία στοιχειώδη δουλειά. Όχι πλέον. Και ενώ περίμενε κανείς ν’ ακούσει, στη συνέχεια, για δημιουργία νέων θέσεων εργασίας ή για μέτρα κατά της μετεγκατάστασης των εργοστασίων, ο Ομπάμα είπε χαρακτηριστικά: «Ναι, βέβαια, ο κόσμος έχει αλλάξει. Ο ανταγωνισμός για την εργασία είναι μία πραγματικότητα»- «το πρώτο βήμα για να κατακτήσουμε το μέλλον» τόνισε «είναι να ενθαρρύνουμε την αμερικανική καινοτομία».

Μάλιστα, το 2014, ο D. Plouffe, ο αρχιτέκτονας της πρώτης πετυχημένης καμπάνιας του Ομπάμα, έθεσε τις υπηρεσίες του στην εταιρεία Uber. Την ίδια εποχή, ο Jay Carney θα εγκαταλείψει το κυβερνητικό του πόστο για να εργασθεί στο CNN, πριν μεταβεί στην Amazon, και ορισθεί αντιπρόεδρος υπεύθυνος για τις σχέσεις με τα media και τα πολιτικά κυκλώματα.

Ο Πρόεδρος δημιούργησε μία ομοσπονδιακή δομή για να βελτιώσει την παρουσία της κυβέρνησης στο διαδίκτυο, με τη βοήθεια τεχνικών και ειδικών της Silicon Valley. Πρόκειται για την start-up επιχείρηση του Ομπάμα. Στο βιβλίο του Ομπάμα The Audacity of Hope, που παρουσιάστηκε το 2006, παρουσιάζεται με ενθουσιασμό η περιοδεία του στην εταιρεία Google όταν ήταν γερουσιαστής. Ο Eric Schmidt, παλιός διοικητής- πρόεδρος και εν ενεργεία πρόεδρος του συμβουλίου εποπτείας και ελέγχου της Google, εγκαταστάθηκε στο Transition Economic Advisory Board του Ομπάμα, και μοιράστηκε την πρώτη θέση με βασικούς οικονομικούς συμβούλους τρεις μέρες μόλις μετά την εκλογική νίκη του 2008. Εξακολουθεί και τον συμβουλεύει το 2012. Τον βρίσκουμε το 2015 επικεφαλής μίας start-up πολιτικής τεχνολογίας, η οποία συμβουλεύει την Clinton για την στόχευση του εκλογικού σώματος. Ο 100ος πιο πλούσιος άνθρωπος του κόσμου- σύμφωνα με τη λίστα Forbes του 2016- είναι ο αγαπημένος της αμερικανικής κεντρο- αριστεράς.

Καλεσμένος το 2014 στο φεστιβάλ των διαδικτυακών media , ο Schmidt ανέλυσε τις αβυσσαλέες ανισότητες πόλεων όπως το San Francisco, όπου τα κόστη ξεπερνούν κατά πολύ τα μέσα επιβίωσης του πληθυσμού. Χωρίς έκπληξη, τέθηκε υπέρ μίας ραγδαίας δημιουργικότητας. Ο καθένας πρέπει  ν’ ασχοληθεί «υπέρ περισσότερης εκπαίδευσης, περισσότερης μετανάστευσης, περισσότερου κεφαλαίου, περισσότερων δημιουργικών χώρων, περισσότερης απορρύθμισης, με σκοπό την ανάπτυξη των starts-up»

Όσο για τον Plouffe , τον μυθικό πρώην διοικητή της καμπάνιας του Ομπάμα, αφιερώνεται φανατικά στην προώθηση της εφαρμογής Uber με τον ίδιο τρόπο που πούλαγε το δημοκρατικό ιδεώδες: σαν μία λύση στην οικονομική ύφεση. [πηγή και συνέχεια]

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s