Πρῶτον, ὅτι οἱ Ἐθνικοὶ φέρονταν στὶς γυναῖκες (μὲ τὴν ἐξαίρεση ἐκεῖνες τῆς Σπάρτης) ὅπως οἱ τζιχαντιστές. Ἀκόμη καὶ ἡ ἔκτρωση -ποὺ συχνὰ κατέληγε στὸ θάνατο καὶ τῆς ἐγκύου ἐξαιτίας τῶν τοτινῶν μεθόδων- ἦταν συχνὰ ἡ ἐντολὴ τοῦ συζύγου. Ἐπίσης, ἡ διαδεδομένη βρεφοκτονία μεταξὺ τῶν Ἐθνικῶν ἀφοροῦσε κατὰ κύριο λόγο τὰ θηλυκὰ βρέφη. Ἕνας ὑπόγειος σύνδεσμος ὑφίσταται μεταξὺ Ἰσλὰμ καὶ Εἰδωλολατρῶν ὡς πρὸς τὴν μεταχείριση τῆς γυναίκας -ὄχι στὰ πιὸ περίπλοκα ἁπλῶς (ἐξουσία κ.λπ.) ζητήματα ἀλλὰ στὴν ἴδια τὴν ὕπαρξη τῶν γυναικῶν. Σὲ ἀντίθεση πρὸς τὶς σημερινὲς κοινωνίες, στὴν ρωμαϊκὴ Ἀρχαιότητα (1ος-4ος αἰ.) οἱ ἄντρες ὑπερτεροῦσαν ἀριθμητικὰ τῶν γυναικῶν. Ἀντίστροφα, ἦταν οἱ γυναῖκες ποὺ προσηλυτίζονταν εὐκολότερα καὶ περισσότερο ἀπὸ ὅ,τι οἱ ἄντρες στὸ Χριστιανισμό -ἀκριβῶς ἐπειδὴ αὐτὸς τὶς ἐκτιμοῦσε περισσότερο. Κάτι τέτοιο δὲν συνέβαινε μὲ ἄλλες θρησκεῖες ὅπως τὸν Μιθραϊσμό (ποὺ προβάλλεται ἀπὸ σύγχρονους ἐρευνητὲς ὡς τάχα παρόμοιος τοῦ Χριστιανισμοῦ). Ἀντὶ γιὰ τοὺς νεωτερικοὺς κι ἀριστεροὺς μύθους περὶ Πατριαρχικοῦ Χριστιανισμοῦ (ποὺ εἶναι, ἐξάλλου, θρησκεία κυρίως τοῦ Υἱοῦ), οἱ φεμινίστριες καλὸ θὰ ἦταν νὰ ἔβλεπαν σὲ τί κατάσταση βρῆκε τὴν κοινωνία ὁ Χριστιανισμός.

Δεύτερον, ὅτι ἡ κουλτούρα τῆς βίας σὲ βάρος τῶν πιὸ ἀδύναμων (γυναικῶν, βρεφῶν καὶ ἐμβρύων) καὶ ἡ συνειδητὴ ἀποδοχὴ τῶν ἐκτρώσεων ἀπὸ τοὺς Πᾳγανιστὲς ἀποδείχτηκε ὁ τάφος τῆς κοινωνίας τους (ἢ ἕνα ἀπὸ τὰ βήματα πρὸς αὐτόν), ἐνῶ ἀντίθετα, ἡ ἔνθερμη ἀποδοχὴ τῆς τεκνογονίας καὶ τοῦ γάμου ἐκ μέρους τῶν Χριστιανῶν ἦταν ἕνας ἀπὸ τοὺς παράγοντες τῆς αὔξησής τους. Σήμερα, ποὺ ἀκούγονται ἀπὸ Χριστιανοὺς «ἀπελευθερωτικὲς ἀντιλήψεις» σχετικὰ μὲ τὰ ζητήματα αὐτά, καλὸ εἶναι νὰ θυμόμαστε τὴν ἱστορία τοῦ πρώιμου Χριστιανισμοῦ. Ἀντὶ γιὰ Ἐθνικοὺς ἔχουμε Ἄθεους, ἁπλά. Καὶ ὑπάρχουν ἀρκετοὶ λόγοι γιὰ νὰ θεωρήσουμε ὅτι ἡ σημερινὴ κοινωνία θὰ πάθει ὅ,τι ἡ κοινωνία τῶν Παγανιστῶν.

Πηγή

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s