imagehandler

ταξικὰ κρίνοντας, ἂν ὑπάρχει ἕνας λόγος γιὰ τὸν ὁποῖο οἱ ἀντιεξουσιαστο-πατέρες, ἀναρχοπατέρες καὶ «δικαιωματιστὲς» τάσσονται ὑπὲρ τῆς λιβανοποίησης τῆς χώρας αὐτὸς εἶναι ὅτι ὡς μεσαῖα-καὶ ἄνω βολεμένα στρώματα δὲν ὑπέστησαν (αὐτοὶ ἢ οἱ οἰκογένειές τους) ὣς τώρα καμμιὰ σοβαρὴ ἀρνητικὴ συνέπεια ἀπὸ τὴν λαθρομετανάστευση, ὅσον ἀφορᾶ λ.χ. τὸν ἀνταγωνισμὸ στὸ χῶρο ἐργασίας μὲ τοὺς φθηνότερους ξένους ἐργάτες, σὲ ἀντίθεση μὲ τοὺς πραγματικοὺς προλετάριους. Τί νὰ καταλάβει τὸ στέλεχος-«ἐθελοντὴς» μιᾶς χρηματοδοτούμενης ΜΚΟ ἀπὸ τὸν ἀνταγωνισμὸ ἑνὸς Ἕλληνα οἰκοδόμου, κουρέα, «ζητιάνου» μὲ ἕναν ξένο οἰκοδόμο, κουρέα, «ζητιάνο»; Μόνο θεωρητικὰ μπορεῖ, καὶ γιὰ μιὰ μόνο στιγμή, ἀκίνδυνα, να στοχαστεῖ, χωρὶς κανένα ρίγος ἐπιβίωσης. Γιατί νὰ καταλάβει τὸν ντόπιο προλετάριο ὁ μεταπτυχιακὸς/διδακτορικὸς «ἀριστερός/ἀναρχικός», ποὺ ἀτενίζει τὸν καθηγητή του μὲ τὸ στόμα ὀρθάνοιχτο μπὰς καὶ διοριστεῖ ὡς ἐρευνητικὸ προσωπικὸ σὲ κανένα προσωρινὸ ἢ μόνιμο ἐρευνητικὸ πρόγραμμα; Πῶς νὰ κινδυνέψει ἐπαγγελματικὰ ὁ κοσμοπολίτης μεταφραστὴς ἢ ὁ συγγραφέας ἀπὸ τὸν μετανάστη  χαμάλη ποὺ δουλεύει στὸ βενζινάδικο; Μὲ ποιὸ τρόπο ὁ ἐξασφαλισμένος «ἀντιρατσιστὴς» ποὺ διαχειρίζεται σφραγίδες νὰ ἀντιληφθεῖ τί ἐφιάλτη συνεπάγεται ἡ «ἐλεύθερη διακίνηση ἀγαθῶν καὶ μεταναστῶν»;  Πῶς θὰ μποροῦσε ἕναςἀρθρογράφος, ἕνας καλλιτέχνης, ἕνας διπλωματοῦχος μηχανικός, ἕνα κομματικὸ στέλεχος, ἕνας ὑψηλὰ ἀμοιβόμενος, ἕνας «νομὰς» (μὲ δική του ἀπόφαση κι ὄχι λόγω βίας) εὐρωενωσιακὸς ὑπάλληλος στὶς Βρυξέλλες, ἕνας πεφωτισμένος καθηγητὴς (**) νὰ χάσει τὴ δουλειά του -καὶ τὸν ὕπνο του- ἀπὸ τὴν παραπανίσια παρουσία ἀνειδίκευτου ἐργατικοῦ δυναμικοῦ; Κι ἂν τὸν ἐνοχλοῦν στὴ γειτονιά του, ἔχει τὰ ἀπαιτούμενα χρήματα γιὰ νὰ ἀλλάξει γειτονιά. Δὲν εἶναι τὸ μεσοαστικὸ φοιτηταριάτο (ποὺ γράφει συνθήματα στὰ πανεπιστήμια αὐτοχαρακτηριζόμενο ὡςπρολετάριοι) ποὺ θὰ ὑποφέρει, γιατὶ ἡ ζωή του κινεῖται μεταξὺ πάρτυ-ἐξεταστικῆς-παρακολούθησης μαθημάτων. Εἶναι, οἱ ἀναρχικοί, αριστεροί καὶ φιλελεύθεροι δικαιωματιστές, ταξικὰ ἀλληλέγγυοι μὲ τοὺς λαθρο/μετανάστες ἀκριβῶς γιατὶ οἱ τελευταῖοι δὲν ἀποτελοῦν κίνδυνο γιὰ τοὺς πρώτους (ἐργασιακό, κοινωνικό -ζοῦν, κινοῦνται σὲ ἄλλες περιοχές-, πολιτισμικό)   [πηγή]

και

Είσαι ρατσιστής, ρε κύριος!, του Μαν. Βαρδή// 15.04.2015

Κυψέλη. Γήπεδο μπάσκετ Αλεπότρυπας. Έχουν απομείνει δύο κατακαημένες μπασκέτες, χώρος έλξης για παιδιά και εφήβους της περιοχής. αλβανάκια, ρωσάκια, μαυράκια, φιλιππινεζάκια, και ελάχιστοι Έλληνες μαζεύονται εκεί. Μέχρι εδώ καλά.

Δεν θα συζητήσω ότι το γήπεδο του μπάσκετ είναι μάλλον χώρος για να βρίσκονται τα παιδιά των σχολείων, να ακούνε μουσική, να «ψευτο- πλακώνονται» και άλλα. Το παραβλέπεις διότι τουλάχιστον βλέπεις μία εφηβική κοινωνικότητα. Δεν θα συζητήσω ότι μέσα στο γήπεδο μπάσκετ θα παίζουν από μπάλα μέχρι βόλεϊ και κυνηγητό, γιατί λες, εντάξει, και πού να πάνε, δηλαδή;!

Όμως ξαφνικά βλέπεις τα «παιδιά» (15+) να κρεμιούνται από τις κακόμοιρες μπασκέτες- υποτίθεται για να «καρφώσουν», τελικά αυτές θα σπάσουν. Σε παρατήρηση ότι, ρε παιδιά, θα σπάσουν οι έρημες, και μετά ποιος θα τις φτιάξει, ο Δήμος;, εισπράττω το απόλυτο «γράψιμο». «Ξεφεύγω» και εγώ, και λέω, ρε παιδιά, στην πατρίδα σας έτσι θα κάνατε; To έλα να δεις!

Έμπλεα ευαισθησίας τα «παιδιά» (15+) με κατηγορούν για ρατσισμό, καθότι 40 χρονών (sic!) άνθρωπος τα βάζω με μικρά παιδιά λέγοντας τους για την «πατρίδα» τους, ενώ είναι Έλληνες πολίτες. Προσπαθείς να εξηγήσεις ότι εάν θεωρούν τους εαυτούς τους Έλληνες, τότε θα αγαπούσαν και τις έρημες μπασκέτες και το γήπεδο, αφού αυτοί θα είναι και αύριο εκεί για να «χαζολογάνε». Τους εξηγείς ότι ζουν σε ένα κράτος που ότι καταστρέφεται δεν το επισκευάζει, ειδικά σε περιοχές σαν την Κυψέλη. Εις ώτα μη ακουόντων. Τσαμπουκάς, με εσωτερικευμένη τη ρητορική περί ρατσισμού και δικαιωμάτων.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s