Johannes_Vermeer_-_Het_melkmeisje_-_Google_Art_Project

[La Laitiere, Vermeer, 1658-1659]

Ο Προτεσταντισμός, στην πιο ακραία του εκδοχή, τον Καλβινισμό, ήταν εικονοκλάστης. Μόνο που η αποστροφή προς τις εικόνες των αγίων και της Παρθένου, έστρεψε την προσοχή προς το «εσωτερικό» των σπιτιών, στα ενδότερα, στα καθημερινά. Το ευτελές, καθημερινό ανάγεται σε πρότυπο ηθικής και σεμνότητας. Μία ακόμη όψη ισχύος. Διότι πλέον και αυτή παίζει ρόλο:

αρχείο λήψης

[Femme endormie, 1656-1657]

Johannes_Vermeer_-_De_Soldaat_en_het_Lachende_Meisje_-_Google_Art_Project

[Cavalier et jeune femme, 1657]

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s