epithesivitrioli_double-1536x837

Oι διαφορές του φύλου, οι εμμονές με τον σύντροφο (της άλλης), οι ζήλιες των ορεινών χωριών και μία προ-νεωτερική μακρο- συγγένεια όλων προς όλους, είναι η αδιάσειστη κληρονομιά της Ελλάδας, της «παράδοσης», στην ψηφιακή (digital) εποχή. Κοινός παρανομαστής: το βιτριόλι της «κατίνας» της δεκαετίας του 1950, που δεν την παντρεύτηκε ο ομορφονιός. Σε λίγο, θα αναστηθεί και ο Ηλιόπουλος που τον κυνηγούσε ο αδελφός της φιλενάδας του, και αυτός κυνηγούσε τον φίλο της Λάσκαρη ως αδελφός. Και μετά αναρωτιέται κανείς γιατί τα κόμματα εξουσίας είναι αυτά που είναι και γιατί όλη μας η ζωή έχει αυτή την αισθητική. Ξανθιές «γκόμενες» που διεκδικούν τον «υπο-μέτριο» και αλληλοκαταστρέφονται. Μία «παραδοσιακή» κοινωνία με χιλιάδες μαγαζιά μανικιούρ και πεντικιούρ και ταξίδια στα Κατάρ και στο Ντουμπάι. Γυναίκες 35 χρονών, που σε άλλες εποχές θα είχαν παιδιά στο Γυμνάσιο, πλακώνονται για τις σέλφι, τα likes και το instagram. O «σύντροφος» μου, κατά τα άλλα μας μάρανε- όχι ο άντρας μου, και ολοταχώς για την ποιμενικότητα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s